Przegląd trendów na jesień/zimę 2017 / lace front wig


Co nas zaskoczy w modzie na jesień i zimę 2017? Postanowiłam zrobić mały przegląd i gdzie możemy kupić tańsze odpowiedniki tego, co proponują nam znani projektanci. Skupiłam się głównie na sklepie Dresslily, ponieważ zainteresował mnie ich asortyment.
What will surprise us in the winter and autumn of 2017? I decided to go to a small review and suggest it to a famous designers. I focused the Dresslily shop, my interest in their assortment.

Srebro / Silver
Co powiecie na srebrzyste, puchate kurtki? Ja nigdy nie byłam ich fanką, pamiętam, że jako dziecko miałam taką kurteczkę do zabawy na śniegu. Jednak winter is coming i myślę, że srebrne ubrania wyglądają naprawdę zjawiskowo. Moje podejście szybko się zmienia! Nowoczesność i szyk.
What will you say on silver, fluffy jackets? I have never been their fan, I remember that as a kid I had such a jacket to play in the snow. However, winter is coming and I think silver clothes look really phenomenal. My approach is changing fast! Modernity and chic.



Kocyki / Blankets


Wyglądają naprawdę przytulnie. W sam raz na zimę stulecia. Najbardziej polecane dla zmarzluchów! 
They look really cozy. Just for the winter of the century. Most recommended for colds!



Kratka / Checks


Kratka jest modna co roku. Także jeżeli macie jakieś płaszczyki w podobnym stylu to bez wahania możecie wyciągnąć je z szafy.
Checkered patterns are trendy every year. Also, if you have some type of coats in a similar style then you can  pull them out of the closet without hesitation.

 




Denim


Uwielbiam jeansowe kurtki! W połączeniu z jeansowymi spodniami wyglądają świetnie!





Inne propozycje:
Other suggestions:










Zdjęcia pochodzą ze strony Dresslily oraz vogue.fr.

Komentarze

  1. Podobają mi się płaszczyki w kratkę :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre "trendy" wybiegowe miażdżą :D :D

    Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim relacja
    z wakacji w Norwegii.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie wśród płaszczyków znalazłam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie denim zdecydowanie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

stylowanka na Instagramie